- A piece of letter -

Assalamualaikum girls dan jejaka-jejaka tampan yang sudi menjejakkan kaki ke blog aku ni. Berabad dah aku tak post pape kat sini. Orang busy memang gini... XD

Program Menuju ke Bintang 

Bintang je ? bulan taknak ? Hahaha. Setiap kali Ieyra nyanyi lagu Gemilang - Ella - mesti aku akan flashback moment-moment dengan kekawan aku. Memang best gile wehh ! Dah lah mase anugerah pelajar star, ade best student duduk tepi aku. Gementar habis ! Berpeluh tangan aku. Echewahh. Terlebih dos lah pulak aku explain. Aku dikepung oleh jejaka-jejaka malaya. Kanan, belakang. Nasib belah kiri aku ada Syiqin. Kalau tepi aku, dua-dua laki, tobat keras situ je. Orang lain mati kering. Aku mati basah jawabnye. Basah nge peluh . Hishhh. Best gak chit chat nge best student tu. Dari jauh tengok muka masam pe cuka. maaf ye senior ku yang tua 6 hari drpd aku *.^ Tapi baik orangnye. tu lah. Dont judge a book by its cover. tapi aku dah judge die punye cover. too bad lah. Kepada si tuan punya badan. maaf kalau tersilap kata. peace ( V.V ) Hehehhehehhehehe. 

Okay. First aku bengang sebab someone kata aku ni ganas. garang. oittt. cop cop. aku baik lah. itu hakikat. # Perhatian kpd tetamu-tetamu yg nak melangkah keluar tu, sila lah berbuat demikian. time kasih # Ekpun, sesuka ati nenek jiran mak die je kate aku camtu. Kau tak kenal aku. so dont u dare to say something about me. if not, i will... erkkkkk. *angkat pisau, sian ikan* . Hahaha. joking je. chill lah geng ! Aku tak suka marah-marah. Kita mestilah bersabar menghadapi ujian... *ceramah. Hahahhahahahha. Tapi kalau kau kenal aku, kau akan tau aku mcm mana. Jangan terkezzzut lah ye. So, better if u know me first. take it easy. 15 tahun aku hidup, takdak lagi lah aku makan orang. jadi kau masih terselamat. Hahahah *evil laugh*

Geng, aku tak senyum atau tak tegur kau, tak bermakne aku sombong ehhh. tapi sekali kau tegur aku, hahh hahh ! get ready lah... dengor lah suara aku setiap hari nanti sampai kau bosan. kbye. 
Assalamualaikum :)

- xoxo ; S H A Z A -

Comments