Gotchaa!You are currently at Sheera Land.Please be nice here. Don't forget to follow my blog.Luff you#
[ sheeraeiyraa.blogspot.com ]: Part 10 - A.B.K.S

Friday, 29 June 2012

Part 10 - A.B.K.S

“Kenapa awak datang sini?”. Tanya aku tanpa memandang muka dia. Sakit hati ni masih belum hilang.
“Boleh saya duduk?’’. Aku sekadar mengangguk.
“Lia. Roy nak mintak maaf sebab ganggu Lia sekarang ni. Roy……” Dia menceritakan sesuatu yang tak diduga. Aku terkejut mendengar kata-katanya. Betul ke? Kenapa? Kenapa! Aku rasa macam ingin menjerit saja. Aku seperti orang bodoh yang tak tahu apa-apa. 
Aku bangun tanpa berkata apa-apa. Lidahku kelu. Makanan yang terhidang sedikit pun tak terusik. Nampaknya Su dah bergegas ke sini. Seoalah-olah dia nampak apa yang terjadi. Cepat-cepat dia minta waitress tu bungkus makanan dan air. Kami berlalu meninggalkan Roy di belakang. Aku menoleh sekali-sekala. Rasa bersalah pun ada tapi dia dah keterlaluan. Roy duduk termangu di kerusi kami tadi sambil memandang ke lantai. Mukanya kesal. Adakah kau kesal sebab sakiti hati aku, Roy?

Like yup.. Comment Jangan Lupe!! Luff k0rang..:)

No comments:

Post a Comment



*copyright NORSHAHIRA all rights reserved*