Gotchaa!You are currently at Sheera Land.Please be nice here. Don't forget to follow my blog.Luff you#
[ sheeraeiyraa.blogspot.com ]: - Syukur Ya Allah -

Monday, 9 July 2012

- Syukur Ya Allah -


( Busy . Busy . Busy ) 

Assalamualaikum semua . Dah lama menaip , terasa pula letihnya. Alhamdulillah Shira dah siap cerpen ke dua Shira . Tak best pun ! Sekadar suka-suka . Mula-mula nak buat jalan cerita lain, tapi jadi lain pula . Lumrah penulis . Errr ! Penulis ( Sila muntah ) . HAHA ! Lama Shira tak buat gila , almaklumlah dah selalu gila kat sekolah . Dalam ni, kita serious sikit, kay ! Layan Nada Cinta sambil karang cerpen , syok juga ! 

Alhamdulillah juga sebab Shira baru je lepas habis pertandingan OMK kat UMT dengan Zakirah. . Keputusannya Shira akan tahu bulan 10 nanti . Fuh ! Lama lagi kan ? 
Now , Shira juga sedang nanti keputusan Permata Pintar . Tak tahu lah tahun ni dapat pergi ke tak . Hanya Allah Maha Mengetahui ! Shira pasrah je .

Geografi sikit lagi belum siap . BI ! Oral test for the second time . Hazim nampaknya bersemangat betul . Mungkin betul-betul serious , atau takut dengar Shira membebel kot . Apa-apa pun , Shira harap semuanya berjaya dengan baik . For us ! 

Dugaan pun tak lepas juga , lepas satu-satu . Kita, manusia, memang dugaan tu perkara wajib dalam kehidupan . Tapi selagi kita mempunyai keyakinan dan keimanan di hati , insyaallah , kita akan dapat tempuh ! 
Macam bersyarah lah pula . Wish good luck for all of us !

Lots of love : Norshahira :)

Like yup.. Comment Jangan Lupe!! Luff k0rang..:)

No comments:

Post a Comment



*copyright NORSHAHIRA all rights reserved*