♥ Khuntoria ♥

♥ Khuntoria Couple ♥

Assalamualaikum guys. 
Lama dah aku tak update blog ni. Dah berhabuk! Haish. Aik? Sejak bila ek tuan punya blog ni berbahasakan diri sebagai 'aku'. Korang tak kisah kan? Bak kata cikgu Z, 'aku' maksud dia lebih mendalam. So, starting from now, Shira guna aku ek. Haha! tu pun nak dijadikan issue. Macam mana holiday? Okay ke tak. Share lah dengan aku korang buat apa masa cuti ni. Aku just duduk mengadap e book ni je. Entah macam mana jari tetiba saja taip sesuatu kat U tube selepas dah puas tengok TTBY and BOF ♥ Aku sendiri tak tahu sejak bila lah aku suka Korea ni.. Manusia boleh berubah ;) 

Aku taip lah ----> We Got Married. Then, adalah muncul, Seo Hyun (betul tak eja tu?) Couple. Aku scroll bawah lagi. Yang ni aku agak berminat. Then, aku klik lah ep1. Aku ingat 1 episod je, ternyata semuanya ada 64 episod. Oh my! Banyak tu. Aku ingat sikit. Aku tengok and tengok. Best gila. Sebab dia punya cite, real punya. Aku tengok yang Khuntoria Couple !! Daripada aku tak kenal 2pm, sekarang aku dah kenal semua member 2pm. :)

For the first time, this couple made me feel 'ahh'. So nice to see both of them together like a real newlywed. Nichkhun has a good looking and baby-face. So cute! While Victoria is such a beautiful girl. Nice couple! Aik? Aku pulak yang ter-over excited meng-explain. Haha!  

Dan cerita ni juga almost broke my record! Aku hampir *(hampir ye!)* nak menitis air mata sebab tengok last episod dia. Sedih sangat sebab dieorang kena berpisah coz dah sampai ending WGM. Inilah pertama kali aku rasa gini. Masa tengok Ombak Rindu, seriously, takde perasaan sedih. Sebab bagi aku diorang just acting not for real. But in WGM, everything is real. Jadi aku boleh memahami perasaan diaorang bila berpisah camne. Although, aku tak pernah pun alami situasi macam ni. Tapi aku pun tak tahu macam mana aku boleh rasa macam tu. 3 hari aku tak selera makan and tak lena tidur. Nasib baik mandi basah. 

Seolah-olah diaorang dah macam family aku. Haha! Macam-macam. Sekarang pun aku masih rasa macam tu walaupun sikit. Then, aku mulalah search pasal Khuntoria, 2pm, f(x).Jumpalah satu klip video ni.
♥Khuntoria♥
Bila tengok video tu, aish! Sedih mula hambe... Salah gi klik video tu kat u tube. Kan dah menyesal! Haha. Now, aku tengah dengar lagu 'Wish You Were here'. Kohor lah meragam hati ni. Kenapa wahai hati? Entah nape lah jadi sebak semacam je. :( Kenapa? Rasa takut dah nak tengok cite lain. Takut jadi macam sekarang. Grr! Boleh bagi tips tak macam mana nak hilangkan perasaan serba tak kena ni? Hua!

Siapa setuju Nichkhun tu cute angkat kepala anda! Haha! Memang dia cute dosh. Serious. Comel je muka dia tu. Tengok lah gambar kat atas tu, memang cair... Hati, jangan gelabah! Relax... Cool. Haha.
Okay lah. Nak sambung ber-u tube ni!
Assalamualaikum. ♥

Hasil nukilan ---> ( S H A Z A ) ♥

Comments